تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

روایت وزیر علوم از دیدارش با اساتید| مهاجرت؛ نگرانی مشترک + فیلم

سیمایی صراف در شرح دیدار‌های خود با اساتید در مشهد نوشت: به اتفاق نگران مهاجرت بودند؛ متاسفانه نتوانستیم از سرمایه‌های خود مراقبت کنیم.

روایت وزیر علوم از دیدارش با اساتید| مهاجرت؛ نگرانی مشترک + فیلم

رویداد ۲۴| سیمایی صراف در پیج اینستاگرامش نوشت: در تعطیلات هفته گذشته، برای زیارت حضرت رضا علیه السلام در روز شهادت ایشان و دست‌بوسی مادرم به مشهدالرضا رفتم.

برای دوچندان شدن فائده و حسن استفاده، به قصد تکریم و درس گرفتن از تجارب کهنسالان علم و آموزش به دیدار استادان دکتر محمود مهدوی دامغانی، دکتر یاحقی، دکتر کوچکی و خانم دکتر توتونیان و استاد آیت الله سیدان رفتم.

باز هم همه به اتفاق نگران مهاجرت بودند؛ متاسفانه نتوانستیم از سرمایه‌های خود مراقبت کنیم؛ دکتر مهدوی از روش مدیریت دانشکده و دانشگاه در دوران پیش از انقلاب گفت، خانم دکتر توتونیان درباره حفظ منابع انسانی گفت؛ با دکتر یاحقی و دکتر کوچکی درباره کم‌توجهی به علوم انسانی و علوم پایه و علل ضعف دانشگاه گفتیم و از راهکار‌ها بحث کردیم؛ با آیت‌الله سیدان که بیش از ۴۰ سال است دوستی و اشنایی داریم، از فرصت زودگذر خدمت گفتیم و ایشان که از علمای عاقل و اهل معنویت است کلماتی زرین از اهل بیت را بدرقه راه ما کرد.

برخلاف عادت مألوف مقامات، در این جلسات من سخنرانی نمی‌کنم؛ پرسشگری می‌کنم، تا خرد جمعی و آزموده شده را توشه خود کنم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر علوم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
0
1
به وزیر جدید پیشنهاد می شود در مورد دانشگاه بهشتی هم قدری تحقیق کند تا ببیند مدیران قبلی دانشگاه در دوره های قبل چه تعداد از بهترین استادها را اذیت و فراری دادند و یا دق دادند و چندتا از استادها و مسوولین بی کفایت و بی لیاقت خودشان مفت ارتقا گرفتند و برخی هم چنان مدیر اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
1
1
هیات علمی بعد از ۳۰ سال درس خواندن، دارای حقوق ماهی ۳۰۰ دلار آیا باید فکر مهاجرت نباشد!!،
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
0
در تایید نظر فوق، اتفاقا مدیریت کلان در وزارت علوم و دانشگاه اعتقاد دارد حقوق اینها همین قدر کم باید باشد و بیش از این لیاقت ندارند چون کار دیگری بلد نیستند و نمی توانند انجام دهند و والا رفته بودند و هر آدم توانمندی باید برود تا برای ژن های خوب و پخمه ها موقعیت و جای استخدامی و مدیریتی باز شود
نظرات شما
پیشخوان